Kdo jsme?
Jsme Národní ústav pro autismus, zkráceně NAUTIS. Nezisková organizace. Naším denním chlebem je podpora osob s poruchou autistického spektra ve všech oblastech jejich života. Nabízíme komplexní pomoc jednotlivcům i jejich rodinám.
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici ředitele/ředitelky pobytových služeb pro lidi s autismem.
Nový ředitel/nová ředitelka převezme vedení pobytových služeb pro lidi s poruchou autistického spektra a v některých případech i náročným chováním. Hledáme osobnost, která dokáže vést a motivovat tým, umí přemýšlet strategicky i prakticky a sdílí hodnoty, na kterých stojí naše dlouholetá práce v oblasti sociálních služeb.
Co budete dělat?
Budete zodpovídat za provoz tří domů na třech různých místech v Praze a Středočeském kraji a několika domácností v Praze. V domech a bytech celoročně bydlí dospívající a dospělí lidé s autismem, intelektovým znevýhodněním a náročným chováním.
Jeden z domů ještě nestojí, jeho otevření plánujeme v září 2026. Vaším úkolem bude uvést tento nový domov do provozu, spolupodílet se na dokončení stavby, ve spolupráci s ekonomickým a personálním střediskem NAUTIS nastavit rozpočet nové služby, organizační strukturu, vybrat si tým nových kolegů včetně vedoucích pozic, zajistit proškolení personálu a vybudovat opravdový domov pro 5 lidí s autismem.
Kromě práce spojené s otevřením nové služby bude vaším úkolem řízení stávajících již zavedených domácností, kde žije dalších 12 lidí s autismem. Budete jednat s veřejnými institucemi i kontrolními orgány, spolupracovat se zaměstnanci napříč organizační strukturou NAUTIS, zodpovídat za personální a provozní řízení své agendy, spolupodílet se na fundraisingových a osvětových aktivitách.
Nebudete na to sami!
Pokud budete mít zkušenosti s poskytováním a řízením sociálních služeb pro lidi s autismem, bude to bezesporu výhodou, nikoliv však podmínkou. Součástí týmu bude metodik, supervizor i intervizor, kteří vám budou k ruce v oblasti metodického řízení, nastavování standardů kvality služeb, individuálních plánů klientů, klíčových ukazatelů výkonu zaměstnanců v přímé péči apod.
Váš profil:
Hledáme člověka, který má ideálně vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe v oblasti sociální práce, managementu nebo v příbuzném oboru. Vzdělání ale není nepřekročitelnou podmínkou. Pokud za sebou máte roky praxe, zkušenosti s vedením lidí a provozním řízením a pokud vás tato pozice zaujala a máte co nabídnout, neváhejte se přihlásit. Klíčový je pro nás lidský přístup, spolehlivost a tah na branku. Řidičský průkaz sk. B a trestní bezúhonnost podmínkou.
Co můžete čekat na oplátku?
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Pružnou pracovní dobu
- Možnost občasné práce z domova
- Služební vůz, PC a mobilní telefon
- Zvýhodněný mobilní tarif pro rodinné příslušníky
- Benefitní program „Cafeterie“
- Multisport karta (i pro rodinné příslušníky)
- Budget na využítí služeb NAUTIS
- Příspěvek za doporučení zaměstnance
Zaujala vás naše nabídka a chcete se o pozici ucházet?
Na e-mail lucie.jonakova@nautis.cz nám, prosím, zašlete váš životopis a motivační dopis, ve kterém odpovíte zejména na tyto otázky:
- Jaké máte zkušenosti s vedením týmů?
- Co považujete za klíčové při budování týmu a vedení lidí?
- Jaké máte zkušenosti v oblasti sociálních služeb?
- Co podle vás obnáší práce s lidmi s autismem a náročným chováním?
Uvítáme i reference, tedy kontakty na bývalého nadřízeného, kolegu nebo člena týmu.
V případě dotazů kontaktujte HR manažerku Lucii Jonákovou na čísle +420 770 329 299.
Těšíme se na Vaše odpovědi.