Pro média Poradna +420 778 402 641 Vzdělávání

Ekonomické středisko

Hledáme právě Vás?

Asistent/-tka ekonomického střediska a ředitelství (0,5 - 1,0 úvazku)

Charakteristika vykonávané práce:

  • administrativní a organizační podpora ředitelky organizace
  • administrativní a organizační podpora ekonomického střediska
  • archivace dokumentů, obsluha datové schránky, agenda spojená s ověřováním dokumentů
  • administrativa spojená s registracemi sociálních služeb
  • správa hlavní pokladny, vyřizování vyúčtování pokladen s jednotlivými středisky
  • vedení agendy cestovních nákladů včetně výpočtu koeficientů
  • agenda spojená s nákupem kancelářských potřeb 
  • provozní zajištění chodu kanceláří střediska
  • přijímání a odesílání zásilek, jejich evidence a archivace.
  • komunikace s firmami ohledně BOZP, povinné revize elektro, plynových a spalinových
  • reporting ČSÚ a dalším úřadům
  • správa databáze telefonních čísel a tarifů
  • správa smluv o energiích

Požadavky:

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • vynikající znalost českého jazyka
  • samostatnost a zodpovědnost za svěřené úkoly
  • organizační a komunikační dovednosti
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet, Outlook)
  • základní znalost vedení účetnictví výhodou
  • znalost účetního SW Pohoda výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou

Termín předpokládaného nástupu: 1. 12. 2021 nebo dle dohody

K přihlášce uchazeč připojí:

  • strukturovaný životopis
  • motivační dopis

Přihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit eva.petrikova@nautis.cz do 20. 10. 2021

Do předmětu emailu napište "VŘ – asistent/-ka ekonomického střediska".

Podrobnější informace Vám poskytne Ing. Eva Petříková, finanční ředitelka, tel. 775 946 370

Odebírejte náš newsletter

Chcete dostávat novinky a důležité informace ze světa NAUTIS? Stačí se registrovat do našeho newsletteru. Nezasíláme komerční sdělení, ale důležité informace ze světa autismu a dění v NAUTIS.

Kompletní registrace